niedziela, 16 marca 2014

Korektor Bell 7in1, eye concealer. Rozświetlający korektor pod oczy BB cream 7w1,

Hej! :) Chciałabym Wam pokazać moje ostatnie odkrycie, które totalnie mnie zaskoczyło. Kupiłam ten korektor nastawiona bardzo sceptycznie , bo rzadko który tani korektor nadaje się do ukrycia moich worków pod oczami i całe szczęście że moje przypuszczenia okazały się błędne!! Korektor Bell zagościł na dobre w moim codziennym makijażu.



Opis producenta:
Rozświetlający korektor pod oczy łączy ze sobą właściwości korektora z pielęgnacyjnym działaniem kremu pod oczy. Minimalizuje niedoskonałości, ukrywa zmęczenie a jednocześnie nawilża i poprawia kondycję delikatnej skóry pod oczami. Odpowiednia kompozycja składników dba o jej gładkość i elastyczność. Zastosowanie perłowych pigmentów sprawia że skóra staje się rozświetlona i wygląda na bardziej wypoczętą. Dla pełnej ochrony wrażliwej skóry pod oczami w korektorze zastosowano filtr SPF15 ,który chroni ją przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.




Moja opinia:
Zawsze uwielbiałam korektory które są zamknięte w opakowaniu  z pędzelkiem dzięki któremu możemy ułatwić aplikację pod oczy, przy tym korektorze zastosowano naprawdę miękki pędzelek a pokrętło daje nam tyle produktu ile aktualnie potrzebujemy.
Korektor łatwo się rozprowadza, idealnie wtapia się w skórę nie trzeba go długo wklepywać, bardzo ładnie ukrywa cienie pod oczami, rozświetla dzięki czemu moje genetyczne worki pod oczami są mniej widoczne :) Czasami używam go również do ukrycia popękanych naczynek i tutaj też się świetnie sprawdził co prawda zazwyczaj poprawiam jeszcze pudrem dla ugruntowania produktu, ale robię to z każdym korektorem. Nie uczula, nie podrażnia, nie wysusza skóry, nie zauważyłam również żeby wchodził w zmarszczki chociaż czytałam takie opinie. Mój kolor to 011 Sand :)



Jedyną obietnicę producenta której nie spełnił to nawilżanie, niestety nic takiego nie zauważyłam. Jeszcze jedną rzeczą właściwie nie jest to minusem ale podczas pierwszego przekręcania końcówki musiałam to robić chyba z 30 razy żeby wyleciał produkt, na początku się wystraszyłam że dostałam zepsute pokrętło :P no ale jak na produkt który kosztuje zaledwie 15 zł to jest to produkt świetny.

A tutaj możecie zobaczyć efekt :)

Oko bez korektora
Z korektorem :)
Z korektorem i pudrem :)

13 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się działanie tego korektora ! :)
    też wolę korektory z pędzelkami.
    zapraszam do siebie : www.lovelinessbyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow !! podoba mi się, chyba muszę sama wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam go kupić, ale stwierdziłam, że używając tego aplikatora osadza się na nim spora ilość bakterii, przez co powstaje więcej wyprysków ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wiele razy go polecałam, uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię go i napewnonie raz do niego wrócę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, faktycznie fajny efekt. Jakoś tak się kręcę koło niego cały czas i nie mogę się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekty widać gołym okiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow faktycznie różnica, moje oko jest podobne więc pewnie też się spisze super aaaa wreszcie jakiś fajny korektor, zapisuję na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować, zwłaszcza za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń