środa, 4 września 2013

Odżywka nawilżająca i wyzwalająca blask Herbal Essences Hello Hydration

Dzisiaj przyszła pora na recenzję kolejnej odżywki czyli Herbal Essences Hello Hydration z ekstraktem z kokosa i orchidei co włosów suchych i zniszczonych. Dawno nie widziałam na półkach sklepowych produktów z tej firmy dlatego odwiedzając ostatnio drogerię Jasmin bardzo się zdziwiłam i postanowiłam ponownie poczuć ich piękny zapach.



Moja opinia:
Konsystencja: gęsta, nie spływa z włosów, kolor jasny niebieski
Opakowanie: Wygodne, zamknięcie typu klik które pozwala wydostać odpowiednią ilość odżywki
Działanie: Odżywkę nakładamy na umyte włosy i trzymamy na nich w zależności od potrzeby nawilżenia. To co mnie całkowicie rozbraja w tym produkcie to intensywny zapach kokosa który mogłabym wąchać przez cały czas! Po użyciu odżywki bez problemu rozczesuję włosy, są miękkie, lśniące i nieziemsko pachnące! Jest również bardzo wydajna, jej objętość to aż 400ml. Odżywka nie przetłuszcza włosów, są idealnie sypkie.Na pewno kupię ponownie tylko teraz całą serie!
Dostępność: Drogerie Jasmin, allegro

Przypominam również o rozdaniu w którym do wygrania Mega Paka kosmetyków.Zapraszam do udziału:)
http://myszolec.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-na-blogu-rzeczy-mae-i.html

13 komentarzy:

  1. Odżywka super, miałam kiedyś ,ale niestety teraz nie mogę jej nigdzie znaleźć , w rozdaniu oczywiście biorę udział, marzą mi się lakiery z Avon <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tą odżywkę i bardzo mnie rozczarowała...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam niczego z tej firmy, ale widzę że jednak warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze z tej firmy odżywki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałaby się moim włoskom :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie :)
    http://kicius56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka lat temu miałam tę odżywkę. Byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze jej nie miałam,ale dla moich suchych włosów będzie chyba za słaba;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiałam odżywkę kokos i mango, ale nigdzie nie mogę jej dostać...

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie szukam idealnej odżywki dla siebie i chyba się skuszę na wypróbowanie tej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą odżywkę:) Szkoda, że juz jej nigdzie nie mogę znaleźć:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam.

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapach kokosa w kosmetykach a najlepiej żeby był jak najbardziej intensywny. Mniam, więc rozumiem Twój zachwyt, powiem Ci, że nigdy się nie spotkałam z tą odżywką, ale chyba mnie właśnie namówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń