środa, 21 sierpnia 2013

L'oreal Elseve Cement-Ceramid odżywka odbudowująca

Niestety słońce i morska woda podczas wakacji oprócz całej listy zalet i tego że kocham czas spędzony nad wodą, mają też parę malutkich minusów, jednym z nich są spore zniszczenia na moich włosach. Zaraz po powrocie z wakacji wzięłam się za porządne nawilżanie i "odbudowę" moich włosów. Jednym z produktów które używałam była odżywka L'oreal Elseve o której dzisiaj napiszę kilka słów

Opis producenta: Aż do 95% mniej złamanych włosów przy szczotkowaniu. Włosy dogłębnie wypełnione, odbudowane i wzmocnione aż po końce.




Moja opinia: Jak zwykle do opakowania większych zastrzeżeń nie mam, ewentualnie dla bardzo wybrednych problemem może być to że jest ono nieprzezroczyste i nie widać ile zostało odżywki, ale mi osobiście to nie przeszkadza. Zamknięcie typu kilk.
Konsystencja: Nie rzadka nie gęsta lecz w sam raz:)Nie spływa z włosów , dobrze się ją rozprowadza. Kolor biały
Po raz kolejny odżywka L'oreal zniewala zapachem który pozostaje na włosach bardzo długo. Odżywkę nakładamy na włosy po umyciu szamponem, na całość włosów zaczynając od końcówek i po chwili spłukujemy. Różnicę czuję zaraz po słukaniu odżywki. Nie miałam najmniejszego problemu z rozczesaniem włosów. Włosy wyglądają na bardziej odżywione, są nawilżone ale nie obciążone. Kolejnym plusikiem jest to że włosy są po niej sypkie i "pełne blasku",nie elektryzują. Po dwóch tygodniach stosowania zauważyłam również mniej wypadających włosów.  Odżywka jest wydajna ze względu na swoją idealną konsystencję. Do czego mogę się przyczepić? Pewnie po raz kolejny do tego że producent wpisując na opakowanie słowa odbudowuje włosy nie spełnił obietnicy:D Ale czy jakakolwiek odżywka odbuduje włosy, nie sądzę;) Polecam:D

6 komentarzy:

  1. kiedyś ją używałam - jest dość fajna ;))

    Zapraszam do wzajemnego obserwowania ;)
    Oraz na WAKACYJNE ROZDANIE na www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie spodziewam się, że odżywka odbuduję włosy, ale niepotrzebnie producent to obiecuje :/ Ogólnie lubię odżywki L`oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywki nie próbowałam, jednak mam szampon z tej serii i zauważyłam, że wypada mi po nim więcej włosów ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię odżywki z L'Oreala, ale tej jeszcze nie miałam okazji wypróbować :) Póki co, jestem zakochana w Biosilku :)
    A tak przy okazji zapraszam Cię na rozdanie - http://rainbow-above-me.blogspot.com/2013/08/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też śmieszy rzekome odbudowywanie włosów albo na przykład scalanie rozdwojonych końcówek no ale niech będzie.
    Fajna ta odżywka nawet, miałam kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń