środa, 12 sierpnia 2015

Cienie do powiek Avon true color, paletka Underwater Paradise

Uwielbiam okres letni kiedy to bezkarnie możemy szaleć z kolorami na paznokciach czy powiekach:) Ten cień zamówiłam 3 miesiące temu z myślą o wakacjach i letnimi długimi wieczorami :)
Jak się sprawują na co dzień? zobaczcie same:)



Moja opinia:
Opakowanie standardowe jak we wszystkich poczwórnych cieniach, kilka razy mi upadło i nic się nie stało :) 
Kolejnym plusem jest bogata kolorystyka, z tej serii mam chyba 16 paletek :) co prawda tak jak w tym wypadku są to wypusty okresowe, ale zawsze można znaleźć coś nowego dla siebie.



Trwałość: około 10h bez bazy, nie wiem jak się trzymają z bazą ponieważ latem sam cień mi wystarcza ;) Nie osypują się, są bardzo łatwe w aplikacji, dobrze się blendują i są mocno napigmentowane.
Cienie paletki to standardowo około 24 zł, ja na promocji wyrwałam ją za 20 zł :) Pierwszy raz pokazała się w katalogu 09/2015 albo 10/2015 , teraz niestety już dokładnie nie pamiętam.





Przykładowy makijaż postaram się wrzucić w najbliższych dniach na Instagram :)
Lubicie letnie kolory na powiekach?


9 komentarzy:

  1. Mam dwie paletki z tej serii ;-) Sa nawet fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedną paletkę z tej serii i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie nie moje kolory, ale pigmentacja zachwycająca;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że od kilku miesięcy mam jedną paletkę z Avon (prezent), ale nigdy jej nie użyłam, bo myślałam, że cienie są nietrwałe ;) teraz muszę ją przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne cienie, niebieskiego nie umiałabym jednak używać

    OdpowiedzUsuń
  6. kolory fajne, jednak nie w moim stylu :P


    http://mylifemychoices97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nowe jakieś? :) Przez tyle lat byłam konsultantką i ich nie widziałam, zrezygnowałam z 4 miesiące temu i są jakieś fajne cienie.:D

    OdpowiedzUsuń