środa, 29 lipca 2015

Losowanie nr 3 :P Zestawy I

Dziwna sprawa, wylosowałam drugą osobę do wygrania zestawu 1, sprawdziłam czy wszystkie info się zgadzają przygotowałam post i opublikowałam go wieczorem, później dzięki jednej z Was okazało się że najprawdopodobniej w tym czasie "pomiędzy" osoba która wygrała przestała mnie obserwować, dlatego postanowiłam wylosować kolejną osobę :) Pierwszy raz mi się zdarza żeby tak długo czekać na wysłanie wygranej :D 
Mam nadzieję że tym razem się uda! :D
Gratuluję:


Mój końcowy tekst znam już na pamięć :P

Na maila z danymi do wysyłki czekam 3 dni. Jeżeli do tego czasu ich nie dostanę, wylosuję następną osobę  ( Jednocześnie zaznaczam że przesyłkę wyślę dopiero po niedzieli, niestety u mnie w mieście jest Woodstock i sama impreza mi nie przeszkadza jednak to co się dzieje na mieście skutecznie mnie zniechęca do jakichkolwiek wyjazdów) . Jednak mam nadzieję że się odezwiesz :).Mój mail to monikazambrzycka@vp.pl. Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję :)

10 komentarzy:

  1. Niech żałują! :D Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się cieszę :)
    Mail z danymi został już wysłany :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. o teraz zwycięzca zgłosił się po nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bach! I znowu tak blisko ;D Gratki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę to mieszkasz nie tak daleko ode mnie :)
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń