środa, 18 marca 2015

Upominki ze Spotkania Blogerek w Gorzowie Wielkopolskim

Tak jak napisałam we wcześniejszym poście 07.03.2015 miałam okazję uczestniczyć w Spotkaniu Blogerek, oprócz niespodzianek w postaci makijaży, badania skóry głowy i spotkania z Panią Dietetyk, dostałyśmy też upominki. Jeśli coś Wam się spodoba to pod każdym zdjęciem znajdziecie link który przeniesie Was na właściwą stronę:)

Jednym z najciekawszych upominków (jak dla mnie) były te otrzymane z Galeria Limonka. Przy niektórych rzeczach bardzo długo zastanawiałyśmy się do czego one służą. Ja otrzymałam nóż do ananasa i powiem szczerze że nie wyobrażam sobie już kroić go inaczej http://www.galerialimonka.pl/noz-do-ananasa-abs-vacu-vin,p5843 oraz obieraczkę do cytrusów









A z kolei jednym z najmilszych upominków były bransoletki ręcznie wykonane przez Marzenę (jedną z nas). :D



My potrafimy się bawić nawet bez alkohole :D














Firma Pose wysłała nam rzeczy do losowania, ja byłam tym szczęśliwcem które właśnie wylosował produkt tej marki:)















































Jeszcze raz dziękuję za świetne spotkanie!! :D
Wpadło Wam coś w oko??






5 komentarzy:

  1. o, nóż do ananasa to spoko sprawa ^^ faktycznie niektóre sprzęty ciężko było rozszyfrować i był z nimi ubaw :D
    mega podoba mi się ten wypiekany cień, pewnie nie umiałabym się nim dobrze umalować, ale jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten nóż do ananasa :o) Ananas od razu łatwo się "rozbiera" :o)
    Cudne prezenciki!

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym mieć taki przyrząd do ananasa. super prezenty

    OdpowiedzUsuń
  4. Super upominki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń