poniedziałek, 8 grudnia 2014

Babyliss Termoloki 3021E, prosta, szybka i efektowna fryzura

Po moich wczorajszych urodzinach moja wishlista naprawdę się skurczyła:) Jedną z pozycji był termoloki Babyliss i właśnie ten prezent chciałabym Wam opisać. Dostałam je oczywiście wcześniej i zdążyłam już 3 razy przetestować, ponieważ nie mogłam wytrzymać i "skomlałam" że już chcę prezenty :P



W urządzeniu znalazły się:
Klipsy
Szpilki
Blokujemy wałki obojętnie którymi, mi akurat jest wygodniej zapinać klipsami
Wałki 8 dużych (32mm) , 6 średnich (25mm) , 6 małych (19mm)


Moja opinia:
Termoloki nagrzewają się bardzo szybko około 2/3 minut, pomimo tego, że na opakowaniu jest napisane 5 minut, do bezpiecznej temperatury ,która nie niszczy nam włosów. Nie parzą palców, ani głowy. Czas trzymania na głowie to 10 do 15 minut, w zależności od tego jaki efekt chcemy uzyskać. Wałki są bardzo proste w użyciu, nawet ja "montuje" je bezproblemowo :)

Czerwonym punkt na jednym z wałków to pomiar temperatury, jeśli zrobi się biały- wałki są gotowe.


Kolejnym plusem urządzenia jest szybkość, nałożenie 14 wałków zajmuje mi maksimum 10 minut (oczywiście nie liczę nagrzewania i trzymania na głowie ponieważ w tym czasie zawsze robię coś innego), nawijanie na lokówkę zawsze zajmowało mi około 30/40 minut.




Efekt który uzyskujemy to tak zwany efekt "holywoodzkich" loków. Włosy są uniesione, delikatnie skręcone. Efekty poniżej.

Przed

 Po




Jeżeli ktoś jest takim antytalentem w robieniu fryzur jak ja:P, to jest to zdecydowanie produkt godny polecenia. Zrobienie fryzury zajmuje chwilę a efekty są jak dla mnie świetne!!

Podoba Wam się efekt?



23 komentarze:

  1. Ja mam naturalne loki ;D więc mi to niepotrzbne ale efekt fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, choć mnie skręca na samą myśl o lokówce tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt naprawdę fajny, ale! jaka Ty jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie w tej fryzurze wyglądasz jak aktorka na czerwonym dywanie, pięknie się układają włosy, jednak ja wolę mocniejszy skręt w lokach, więc lokówka jest mi pisana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* też mam lokówkę w domu jednak należę do osób które mają dwie lewe ręce do układania fryzur i jakoś z lokówką zawsze pójdzie coś nie tak :P:P

      Usuń
  5. Wow! Loki wyglądają bardzo naturalnie, ale przy tym jak spektakularnie! :)
    Jestem pod wrażeniem tego urządzenia i Twojej urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt, podoba mi się :))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne loki !! ojj kuszą mnie te termoloki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są te fale :) Kiedy ja będę miała takie długie włosy ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny efekt ja jednak mam 2 lewe ręce i nie umiem zakręcić sobie dobrze wałków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też.. dlatego zamieściłam zdjęcia wałków na włosach. widać że nie są nałożone perfekcyjnie :P

      Usuń
  10. Fajny efekt ale boje się, że długo się nie utrzyma na moich włosach.. Wyjdę na dwór, 10 minut i po lokach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wilgotne włosy nałóż piankę a po wyschnięciu dopiero układaj:) będzie się trzymać :)

      Usuń
  11. Świetny efekt, bardzo mi się podoba taki Hollywood :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się efekt. I przez Ciebie Monia chciałabym te termoloki :) Osz Ty niedobra! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha:) kupuj poświąteczne wyprzedaże same wyskakują na ekranie:P aż strach nie brać :P:P

      Usuń