poniedziałek, 17 listopada 2014

Wyniki rozdania!

W końcu udało mi się przepisać wszystkie wasze zgłoszenia i dodatkowe losy:) Trochę tego było..:P Przechodząc do sedna sprawy maszyna losująca wybrała zwycięzcę a jest nią:


Serdecznie gratuluję i przypominam że czekam na maila z adresem do wysyłki 3 dni, jeżeli do tego czasu się go nie dostanę wylosuję kolejną osobę:) Mam nadzieję że się odezwiesz. Jeszcze raz gratuluję!!!

Dzisiaj a najpóźniej jutro kolejne rozdanie!! Serdecznie zapraszam do udziału:)

27 komentarzy:

  1. Nie udało się - buu ! :'(
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dziś albo jutro będzie kolejny:) serdecznie zapraszam!!!

      Usuń
  2. A niech to! Było tak blisko :<

    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka w dół :) zapraszam na następne!! :D

      Usuń
  3. Gratuluję :)
    Ale było blisko :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki - wszystko co fajne zawsze mnie omija - już przywykłam :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na kolejny! będzie podobne pudełko do wygrania :D

      Usuń
  5. Ohh a miałam taką ochotę ;< ale gratuluję zwyciężczyni! <3

    OdpowiedzUsuń