piątek, 21 listopada 2014

ShinyBox listopad 2014, Pewex, Towar pierwsza klasa

I w końcu przyszło do mnie, zamówione pudełeczko Shiny utworzone wraz z firmą Pewex. Szata graficzna boxa jest niesamowita, jedna z najlepszych jakie do tej pory widziałam, a również zawartość pudełka jest fajna. Zobaczcie sami. :)


Zmywacz do paznokci w chusteczkach, NU 19 zł


Organique, złoty peeling cukrowy 68 zł



Bania Agafii, balsam do włosów. Aktywator wzrostu 6 zł


Joko, Baza pod cienie 23 zł

Mariza, peeling do ust 10 zł

APC, 5 osobnych cieni do powiek z kuleczkach 65 zł za 5 szt.


Dodatkowo Przypinka Pewex


Podoba Wam się?

12 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta zawartość ;) Troszkę żałuję że nie zamówiłam - ale z drugiej strony i tak mam NADMIAR wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z peelingu cukrowego byłabym najbardziej zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zawartość ;) Tylko te cienie do powiek w kuleczkach nie przypadłyby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. peeling Organique jest ogromny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna szata graficzna pudełka i zawartość też ekstra. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tego złotego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te cienie w kuleczkach są fajne ;)

    zapraszam do mnie:
    klikajcie w linki, plisss
    http://mylifeestyleblog.blogspot.com/2014/11/sheinside-2.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz zamówiłam i zawartość pudełeczka bardzo mi przypadła do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń