poniedziałek, 17 listopada 2014

Lakier na wodzie, czyli nowa metoda malowania paznokci którą wypróbowałam na sobie :D

Jak zobaczyłam pierwszy raz filmik instruktażowy na internecie myślałam ,że pewnie to jakaś specjalna woda albo lakiery i nie da się tego zrobić "w domowych" warunkach. Oglądając któryś filmik z kolei stwierdziłam, Nie ma co wymyślać trzeba to sprawdzić. Jak wyszło?



Do eksperymentu wzięłam:
szklankę- co później okazało się głupim pomysłem bo lakier który osiądzie na dnie trzeba potraktować, zmywaczem do paznokci, na pewno bardziej nada się do tego zwykły plastikowy jednorazowy kubeczek
lakiery- takie jakie miałam pod ręką
patyczek- do rozmazania lakierów

Do szklanki nalałam zwykłą kranówkę, wzięłam pierwszy lepszy lakier i puściłam jedną kroplę na wodę- od razu opadła na dno, ale zauważyłam że zostawiła na tafli wody, jakąś taką tłustą plamę i następna puszczona kropla już zatrzymywała się na górze. Lakiery "puszczałam" na przemian kolory jasne i ciemne, później patyczkiem zmieszałam kolory i zanurzyłam palec paznokciem do dołu. Oto co z tego wyszło:D







Na koniec zmyłam lakier który pozostał na skórze i gotowe! :)
Pomimo tego ,że efekty są bardzo fajne to nie zdecydowałabym się na zrobienie w ten sposób całej ręki, bo jest to strasznie pracochłonne. Dlatego, na pewno jeszcze użyję tego sposobu ale tylko na jednym paznokciu dla urozmaicenia :P.

22 komentarze:

  1. Ale świetne!
    Chyba i ja tak spróbuje zrobic:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam sporo takich filmików na yt ale nie spodziewałam się że to na prawdę działa :) super efekt.

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest świetny sposób zdobienia paznokci. Próbowałam go chyba z rok temu, może dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten sposób, jednak mnie ogromnie denerwuje kiedy mam brudny cały palec a nie tylko pięknie ozdobiony paznokieć :) Jest to czasochłonne to prawda, i cholernie męczące :)Przynajmniej dla mnie bo ile ja potem muszę się namordować aby usunąć lakier ze skóry :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ale świetne. Nie miałam pojęcia o takiej metodzie :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne!
    Trzeba mieć jakiś podkład kolorowy, czy tylko to co do wody puszczamY?

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedyś próbowałam, ale mi nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna metoda, ale czasochłonna i marnująca lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie nigdy ta metoda nie chciała wyjść!

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tę metodę - jest bardzo fajna, bo nigdy nie wiadomo jaki wyjdzie wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałam ale niezbyt mi wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też to robiłam i mi nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi nigdy nie wychodziło, ale spróbuję raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj tam dla efektu można się pobawić <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super efekt, ale faktycznie dużo musi być z tym zabawy.. ja bym nie miała cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  17. Próbowałam tylko raz tej metody ale zupełnie mi nie wyszło :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Próbowałam dawno temu... efekt był mizerny i mnie zniechęcił :)
    Może w wolnej chwili znowu spróbuję ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wychodzi najlepiej od niechcenia.. :P:P

      Usuń