środa, 20 sierpnia 2014

ShinyBox Sierpień 2014

Dzisiejszy dzień obfitował w paczki, co chwile przyjeżdżał kurier z coraz to lepszą paczką. Dlatego może dzisiaj jestem trochę rozpieszczona:P ale po raz kolejny pudełko shiny aż tak mnie nie zachwyciło chociaż znalazło się kilka fajnych produktów. Zobaczcie same:D

W pudełku znalazłam:
Bandi-krem intensywnie nawilżający

Dermika- serum

Yasumi- Mgiełka chłodząca

Glazel- konturówka do brwi

The Body Shop- Masło do ciała

Plus jakieś dodatkowe próbki



I tak prezentuje się całość:)


I to by było na tyle! Nie wiem czy to ja jestem zaćmiona innymi wspaniałymi paczkami czy ten Shiny jest kolejnym średnim pudełkiem. Najbardziej zadowolona jestem z Konturówki oraz masła. A Wy co sądzicie?

16 komentarzy:

  1. Najbardziej cieszyłabym się z Bandi ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba chociaż w tym miesiącu pomarańczowe pudełko wygrywa... konturówka niestety nie dla mnie, nie mój odcień, z reszty jestem zadowolona, zajrzyj do mnie, porównałam oba pudełka :)

    mojarecenzja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej ucieszył by mnie krem Bandi, zastanawiałam się nad zakupem tego pudełka. Ale w sumie to dobrze że go nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko nie jest złe :) Fajna zawartość postarali się tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem z Bandi i masło z The Body Shop by mnie zadowoliły ;) Reszta niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem mgiełki chłodzącej ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Masełko z TBS dostałam w ramach testowania, próbkę Saluterry miałam, ponieważ rozdawali na swoim FB. (obecnie też rozdają),
    próbki Barwy od kogoś tam dostałam. Z całego boxa podoba mi się tylko konturówka...

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uważam, że to średnie pudełko... Nie lubię zamawiać w ciemno, zawsze sprawdzam recenzję i jednak się nie skusze na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa tej mgiełki chłodzącej;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Glossy w tym miesiącu jest lepsze. Ja wolę kupić inne pudełka jak np pinkjoy czy pudełko full mellow, bo wiem że przynajmniej tam będą rzeczy, których nie znam i bym nie poznała + większość jest naprawdę fajna : ) a full-mellow to strzał w dziesiątke, zawsze wszystko jest super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Konturówka za ciemna jak dla mnie. Chyba żeby na powieki używać. Ale zawartość pudełka fajna.

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi mnie ta konturówka do brwi i masło do ciała :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też miałam jakiś taki "paczkowy" dzień wtedy ;)
    Przy okazji zapraszam do mnie: http://www.fit-and-sexy.pl/2014/08/shinybox-sierpien-2014.html

    OdpowiedzUsuń