poniedziałek, 21 lipca 2014

ShinyBox Lipiec 2014 Summer Story

Jak co miesiąc przyjechał do mnie kurier z pudełkiem ShinyBox. Niestety w tym miesiącu po otwarciu pudełka byłam bardzo zawiedziona.. Dlaczego ponieważ to co znalazłam w pudełku to po prostu żenada... Zobaczcie same...



Po otwarciu tak wyczekiwanego pudełka znalazłam tylko:

Ampułka pielęgnacyjna-Yasumi- 13 zł

Cień w postaci kredki- Etre Belle- 59zł

Lakier do paznokci- Glazel - 25zł

Żel po opalaniu- Bingospa-24zł



Oraz dodatkowy produkt dla subskrybentek 1 z 3
Pomadka ochronna Floslek - 6 zł


I to by było na tyle... Jak dla mnie najgorsze pudełko ze wszystkich do tej pory.. Może którejś z Was się podoba.. jednak dla mnie większość produktów nietrafiona :( cóż raz Shiny jest rewelacją a raz totalnym dnem... I tym razem jestem bardzo zawiedziona... ;/



15 komentarzy:

  1. masakra.....takie hmm mało letnie i wogole mało co by się używało...

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się cień w postaci kredki - reszta raczej taka średnio udana :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że będzie jakaś paletka cieni i odżywka do paznokci, czy coś, a tu... Lakier trafił Ci się w niefajnym odcieniu, kredka też :(
    Jedynie ampułka Yasumi mnie cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba pudełko, ale pudełko - opakowanie.
    Kosmetyki ... no cóż, słabiutkie.
    Dobrze, że nie kupiłam, bo byłaby mocno zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie kiepskie pudełko. Ten cień w kredce zapowiada się, ze będzie miał ładny kolor, ale to tyle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze nic specjalnego lecz ten zel po opalaniu bardzo mnie zaciekawil :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja zazwyczaj jestem zadowolona z pudełek.. np z ostatniego byłam mega zadfowolona i sądzę żę było najlepszym pudełkiem do tej pory.. a te teraz jest po prostu żenadą:/

      Usuń
  7. Piękne pudełko ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też nie przypadło do gustu. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie to nie ma szału, przydałby sie jakiś luksusowy, choćby mini kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba szczególnie cień do powiek w kredce, ale pudełko faktycznie słabiej wygląda przy poprzednich :)

    OdpowiedzUsuń