środa, 18 czerwca 2014

ShinyBox Czerwiec 2014 2nd Anniversary

Ostatnio długo zastanawiałam się nad tym czy nie zrezygnować z subskrypcji ShinyBox'a , ale cieszę się ogromnie ,że tego nie zrobiłam bo jest już to 2 z rzędu rewelacyjne pudełko. Zobaczcie same!!


W pięknym białym pudełku znalazłam:
MASECZKA KOLAGENOWA W KREMIE- 131 zł za 50 ml w pudełku znalazła się miniatura 15 ml


ORGANIQUE PEELING SOLNY- produkt pełnowymiarowy- 40zł


SYIS GĄBECZKA MAKE-UP BLENDER- 50 zł

DOVE ANTYPERSPIRANT INVISIBLE DRY ANTI-WHITE MARKS- produkt pełnowymiarowy- 15zł

MARION SERUM DO WŁOSÓW NARAŻONYCH NA DZIAŁANIE WYSOKIEJ TEMPERATURY- produkt pełnowymiarowy 30 ml- 10zł

W GRATISIE( ROZLOSOWANY WŚRÓD OSÓB NALEŻĄCYCH DO KLUBU VIP) SPRAY OCHRONNY DO CIAŁA KTÓRY TWORZY BARIERĘ OCHRONNĄ PRZED OWADAMI

ZESTAW PRÓBEK I PŁATKI KOLAGENOWE Z FIRMY SYLVECO- w kartce dołączonej do pudełka nie znalazłam informacji czy była to dodatkowa paczka dla wszystkich czy prezent dla subskrybentek, czy może jakieś losowanie.. no ale nie żebym narzekała cieszę się z takiego fajnego pakietu tylko po prostu się zastanawiam ..


Ja jestem mega zadowolona z zawartości tego pudełka, Shiny zaskoczył mnie tak świetnymi rzeczami, oczywiście oprócz antyperspirantu który umieszczają już w 3 pudełku z rzędu( chociaż fakt że już dawno sama dzięki SB nie kupiłam). Gąbeczka kolejna w mojej kolekcji więc jestem podwójnie szczęśliwa bo uwielbiam perfekcyjny makijaż nakładany tym akcesorium. Dla ShinyBox życzę wielu zadowolonych klientów :)


Podoba Wam się urodzinowa zawartość pudełka???

14 komentarzy:

  1. fajne, ale i tak bardziej mi się podoba glossy w tym miesiącu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę gąbeczki! ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że jest gąbeczka:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo minusie to pudełko podoba! A peeling najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z gabeczki hylabym najbardziej zadowolona, ;p fajne dali produkty na ta 2 rocznicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie można narzekać na to pudełko, jego zawartość jest całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten peeling organique mnie bardzo ciekawi :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jak się sprawdzi jajko ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Super że dodali peeling i jajo :) Te rzeczy najbardziej by mnie ucieszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna zawartość : )
    Ale po co to na komary??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie rozlosowali to dodatkowo tak więc jestem zadowolona i z tego:) a na lato jak najbardziej się przyda:D

      Usuń
  11. Ja ostatnio jak weszłam do galerii to oszalałam bo otworzyli tam Organique !! Może jutro wybiorę się po ten peeling bo mój z Avon się wydenkował :-)

    OdpowiedzUsuń