wtorek, 20 maja 2014

Let's Be a Woman by ShinyBox, Maj 2015

W tym miesiącu bardzo późno ,ale wreszcie dotarło pudełko Shiny. Jak wypadło? Zobaczcie same :)



W pudełku znalazły się takie produkty:



Balsam do włosów Schwarzkopf-30ml

Miniatura wody toaletowej L'occitane- 7,5ml


Krem do stóp ze srebrem Clarena-30ml


Krem do rąk Clarena- 30ml


Rexona w sztyfcie- produkt pełnowymiarowy

Płyn miceralny Dermedic 100ml


Prezent dla subskrybentek- Balsam do ust- balmi o zapachu truskawkowym- produkt pełnowymiarowy

i nie wiem dla kogo ani za co ale w pudełku znalazła się malutka próbka kremu nawilżającego:P



Mnie zawartość nawet przypadła do gustu,  a Wam jak się podoba?

14 komentarzy:

  1. tak średnio tzn fajne produkty (tylko szkoda, że znów rexona wam wpadła), ale w małych pojemnościach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Balmi jedynym produktem który by mnie uszczęśliwił ;) Dla mnie to średniak ;)) No Clarena jeszcze, ale jakoś tak nie bardzo ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze takiej paczuszki ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach Loccitane bym powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny box tym razem , chociaż nie wiem czy sama bym się na niego skusiła . Nie widzę niczego dla siebie , ale perfumy bym chętnie powąchała :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko mnie bardzo zauroczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardo podoba się to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnio mi się podoba ta zawartość ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. ucieszyłabym się z balmi i wody toaletowej.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne produkty w pudełku się znalazły ucieszyłabym się z takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też spodobało się to pudełeczko, ciekawa jestem wody toaletowej i balsamu do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ten balsamik do ust i to, że można go przyczepić do czegoś

    OdpowiedzUsuń