czwartek, 17 kwietnia 2014

Fit and Shape czyli pudełko ShinyBox Kwiecień 2014

Dzisiaj o pudełeczku które było przed wysyłką bardzo rozreklamowane w tak dużym stopniu że znowu cała seria poszła w przedsprzedaży. Niestety w przeciwieństwie do poprzedniego które było rewelacyjne te dla mnie okazało się klapą.. A dlaczego? Zobaczcie sami...




Jedyną rzeczą z której jestem bardzo zadowolona to diamentowy krem z firmy Clarena. Za 50 ml pełnowymiarowego produktu trzeba zapłacić 99 zł. W pudełku jest 30ml produktu.

Kolejnym produktem z którego jestem średnio zadowolona to zestaw mythos składający się z żelu pod prysznic i tutaj (śmiechu warte) otrzymujemy 50 ml oraz malutkiej gąbki z Lufy- cena tego zestawu podana przez ShinyBox to 66 zł- nie wiem skąd podana taka cena ale w Grecji te gąbki i to o wiele większe sprzedawano po 1 euro (te były akurat najtańsze) jak również na internecie spokojnie można je znaleźć po 6/10 zł ,a żel 50 ml raczej nie kosztuje 55 zł...


Zestaw Donegal czyli Lakier do paznokci w kolorze srebra ( no bo przecież kolor srebrny wszystkim nam kojarzy się z Wiosną) i naklejki na paznokcie- cena zestawu 12 zł

Ampułka antycellulitowa Syis- 10ml.. nic więcej pisać nie trzeba


Uwaga Uwaga kolejnym produktem pełnowymiarowym jest Rexona... którą każda z nas dowolnie może kupić w każdym sklepie czy drogerii no ale przecież pudełko miało być wyjątkowe... :/

I na tym skończyło się pudełko standardowe..

 Jeżeli ktoś po raz pierwszy zamówił subskrypcję to na pewno był bardzo zawiedziony tym prezentem... 4 próbki kremów Synchroline...


 Kolejnym prezentem ale tylko dla stałych subskrybentek były kosmetyki kolorowe z firmy Make Up Store.. I wszystko byłoby fajnie gdybym nie dostała dziwnego pomarańczowego koloru... Szminka natychmiast powędrowała w prezencie:P




Podoba Wam się zawartość kwietniowego pudełka???

A na koniec chwalę się własnoręcznie zrobionym chlebkiem:) Pycha:)

42 komentarze:

  1. A ja ten pomarańcz chętnie bym przygarnęła, szukam od dawna idealnie pomarańczowej szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paczucha :o)
    Ale chlebuś najlepsiejszy :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze jedna ta ampułka;/ jednak zmieniam zdanie nie jest za fajne;/

    OdpowiedzUsuń
  4. No, wolałabym już dostać Twój chlebek w prezencie:D Tak myślałam, że po fajnym pudełku kolejne będzie bardzo słabe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha wysłać chlebek?? no ja mam nadzieję że w następnym się popiszą bo jak nie to przechodzę do konkurencji :P

      Usuń
  5. Rexona nie powala, tym bardziej, że droga nie jest no i dostępna nie tylko w drogeriach, ale i w większości marketów..
    No i ta jedna jedyna ampułka antycellulitowa.. taa.. bo akurat jedna coś zmieni..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ta jedna ampułka jest powalająca...

      Usuń
  6. chlebek tez robisz na żurku? Ja własnie taki podobny piekę :)
    Shiny znowu się nie popisało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chlebek zrobiłam na drożdzach:)

      Usuń
    2. ale nie dodajesz ani grama zuru do niego? Ja mam taki przepis z zurem i drozdzami a wychodzi masakrycznie pyszny :)

      Usuń
    3. to musze teraz taki sobie upiec pewnie bedzie lepszy :)

      Usuń
    4. czy lepszy to nie wiem bo musiałabym spróbować tego z żuru :) ale na pewno szybciej i łatwiej :)

      Usuń
  7. CIeszę się że nie kupiłam kwietniowego pudeleczka;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak następne pudełko będzie też takie słabe to rezygnuje z subskrypcji :/

      Usuń
  8. Do mnie ta zawartość nie przemawia. Nic kompletnie nie wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie pudełeczko okazało się klapą... Dlatego ja jakoś nie bardzo chce zamawiać od nich te pudełeczka ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam subskrypcję i do tej pory byłam zadowolona jednak tym pudełkiem bardzo się zawiodłam :/

      Usuń
  10. Pudełko bardzo średnie, tak jak poprzednie było super tak to to istna porażka... Sama bym chyba siedziała i płakała gdybym zapłaciła za tą górę niczego konkretnego 50 zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie ma nic specjalnego :/

      Usuń
  11. Z tą rexoną to troszkę pojechali :) Ale chlebek za to ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię kremu Clarena, znam dobrze też kosmetyki mythos, szkoda, że ampułka nie jest większa albo, ze nie dali trzech.
    ładny kolor szminki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi akurat kolor szminki kompletnie nie odpowiada... clarena jest dla troszeczkę starszych osób ale dostanie go moja mama:)

      Usuń
  13. Twój chleb wygląda o wiele lepiej niż zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję też jestem z niego bardziej zadowolona niż z pudełka :P

      Usuń
  14. Patrze po blogach, przeglądam i tak się cieszę, że nie kupiłam tego, beznadziejna zawartość, tm bardziej, ze w wielu sklepach trwa wiosenne czyszczenie magazynów i są super promocje na kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no miałaś szczęście... mam nadzieję że w przyszłym miesiącu się poprawią

      Usuń
  15. Chciałam zamówić ale ogromnie sie cieszę ze kupiłam sobie za to lakiery! Bo pudełko tragedia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę lakierów!!! ja wolałabym teraz wydać te pieniądze na promocję w Rossmannie :D

      Usuń
  16. Ja dostałam lakier w kolorze zielonym, ale nie słodka mięta, tylko taki odcień trawy w procesie rozkładu na kompost :( a zamiast Twojej szminki przyszły mi cienie do powiek w kolorze ostro niebieskim. kojarzą mi się z paniami nie całkiem... ciężkich obyczajów, więc nawet na prezent wstydziłabym się komuś je dać.
    No trudno, mam nadzieję, że kolejne będzie zdecydowanie lepsze po tej tragedii. Jak nie, to też poważnie zastanowię się nad anulowaniem subskrypcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak dalej pójdzie to klientów im ubędzie sporo!!

      Usuń
  17. Ciekawa zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chlebek o wiele lepiej prezentuje się niż pudełko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem z niego bardziej zadowolona:P

      Usuń
  19. Miałam zamówić ale hmm obejrzawszy zawartość na blogach tego pudełka to sobię darowałam ;P

    OdpowiedzUsuń