piątek, 14 lutego 2014

Mój Walentynkowy prezent :)

Dzisiaj Dzień Zakochanych dlatego życzę Wam wszystkim miłości ale nie tylko w tym dniu, chciałabym żeby każdy dzień był dla Was Walentynkami, żeby zawsze była przy Was osoba na którą możecie liczyć. A mój dzisiejszy post jest typowym postem chwalipięty :P Dostałam jeden z moich ulubionych zapachów Alien Thierry Mugler , piękny bukiet różyczek oraz próbki które Douglas dorzucił do zamówienia:) Jestem mega zadowolona, a teraz przyszedł czas na domowe świętowanie :) Mam nadzieję że Wasz dzień był tak udany jak mój :)









7 komentarzy:

  1. Nic tylko pozazdrościć takich prezentów!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwyciłam się, sama takie chcę ;D
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prezenty :) piękne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń